wtorek, 30 września 2014

-30% czyli wybierzmy się po spodnie

Jako, że w F&F była promocja do 29. września, postanowiłam z niej skorzystać. Mowa tutaj o rabacie na wszystko -30% przy zakupach za minimum 30 zł. Jako, że uwielbiam spodnie z tego sklepu, kupiłam kolejne.. tylko, że jaśniejsze i za 35 zł! :) Takie promocje to ja rozumiem. 
Będąc w galerii poszłam również do sinsay'a z nadzieją, że kupię tam szare spodnie dresowe, zwężane w nogawkach. Jakie było moje zaskoczenie, gdy takie znalazłam! Dodatkowo w super cenie! :)



Jakie było moje zaskoczenie, kiedy pierwszy raz wybrałam się do ALDI'ego i znalazłam tam takie pyszności! Uwielbiam te niemieckie "kluski" (jak to ja na nie mówię). Tyle szczęścia za 3,49! 
Chyba będzie to mój ulubiony sklep :) 


2 komentarze:

  1. spodnie genialne i to za takie pieniądze ;) dlatego kocha się promocję , dają tyle szczęścia ;D
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Aldi tuz obok swojej pracy i mijam go codziennie ale jestem tam na zakupach chyba raz w roku, muszę tam widocznie chodzic częściej ; )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń