piątek, 19 września 2014

Tag: Szminkomaniaczka

Dawno na moim blogu nie było tagów. Jeden jaki był, nazywał się "Wszystko o oczach". Dzisiaj czas na szminki i błyszczyki! 

1. Czym pielęgnujesz usta?


Ja do tego celu używam dwóch produktów: masełka do ust z nivea o smaku malinowych oraz pomadki ochronnej z alterry. Nie wiem jak Wam, ale mnie jej zapach przypomina masło orzechowe. Oba produkty bardzo lubię i chętnie stosuję. Każdy z nich możecie dostać w Rossmannie. Ceny to 10 i 4 zł. 


2. Ile masz szminek i błyszczyków?
Szminek posiadam 9, a błyszczyków 4. Nie jest to dużo, ale na razie mi to wystarcza, chociaż po głowie chodzą mi niektóre szminki, o które chętnie bym się wzbogaciła. 

3. Moja pierwsza pomadka?
Jak można zauważyć była to czerwień.. ale nie czysta czerwień, tylko taka.. pomarańczowa :)
Mowa tutaj o szmince z Eveline z serii Aqua Platinum o numerku 416. Teraz nie noszę jej zbyt często, ponieważ ostatnio lepiej czuję się w mocnej fuksji na ustach.

4. Szminka, której ostatnio najczęściej używasz?

Jest to oczywiście Rimmel Airy Fairy! Kolor, który pasuje niemal każdemu. Brudny, dość naturalny róż, idealnie pasujący do mocniejszego makijażu oka ;)

5. Jakiej firmy produkty do ust lubisz najbardziej?
Nie mam takiej firmy. U mnie prawie każdy produkt do ust jest z innej firmy, także do wyboru, do koloru :-)


6. Ulubione wykończenie szminki?
Najbardziej lubię szminki kremowe, satynowe, które nie przyczyniają się do wysychania ust. Niestety, takie często mają to do siebie, że szybciej znikają i trzeba je częściej poprawiać.


7. Jaką szminkę kupiłaś ostatnio?

To szminka, na którą "czaiłam się" już dosyć dawno. Mowa tutaj o Maybelline Color Whisper 150 Faint for fuchsia. Jej konsystencja jest dosyć masełkowata, kremowa, przez co po nałożeniu jej czuję, jakbym miała balsam nawilżający. Bardzo często ją teraz noszę i długo pozostanie ulubieńcem. Skusiłam się na nią chyba 2 tygodnie temu, podczas promocji w Naturze :)

8. Jak przechowujesz produkty do ust?
Tak! W jednej z szufladek z komódki z Ikei! Chyba każdemu już dobrze znanej! :)


1 komentarz:

  1. Fajny TAG, chętnie zrobię go niedługo u siebie bo jestem szminkoholiczką na całego :D

    OdpowiedzUsuń