środa, 10 września 2014

Zakupy ze sklepu Paese

Jakiś czas temu w jednej z gazet znalazłam kupony rabatowe do różnych sklepów z ciuchami, drogerii, czy sklepów internetowych. Z jednego postanowiłam skorzystać, a mianowicie z rabatu -40% na kosmetyki Paese. Właśnie wczoraj kurier zawitał z paczką. 


Postanowiłam kupić podkład matujący do cery tłustej i mieszanej. Oczywiście mój kolor to 500 Porcelana. Jak mogłoby być inaczej? ;) Po rabacie zapłaciłam za niego 27 zł. 
Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Jeszcze go nie używałam. Na pewno dam Wam znać!

Drugą rzeczą, na którą się zdecydowałam był puder trasparentny. Nie, nie jest on biały. To najjaśniejszy odcień, który przy kontakcie ze skórą staje się transparentny - nie nadaje koloru. 
Na początku chciałam kupić słynny ryżowy puder, ale rozważając wszystkie za i przeciw, postanowiłam kupić ten tańszy (tak to jest jak zachciało się oszczędzać :D). Przed zakupem czytałam opinie w internecie na jego temat i był zachwalany, więc dlaczego nie spróbować? Mój puder, którego używam dobił denka i lada dzień zostanie po nim puste opakowanie. Za ten zapłaciłam coś około 16 zł, pojemność to 15 g. Naprawdę nie mam pojęcia, ile zajmie mi jego zużycie. Tego typu produkty są wydajne. Obstawiam dwa lata :)

Ciekawostka! W Rossmannie są dostępne nowe edycje limitowane kosmetyków z Wibo. Ja skusiłam się na granitowy lakier do paznokci o numerku 5. Wcześniej na blogu pisała o nich Aga z bloga nennka.blogspot.com . Jak tylko zobaczyłam, poleciałam do Rossmanna na poszukiwania.  

Lakier jest dość fajny, ale u mnie na paznokciach dał trochę inny efekt od oczekiwanego. Kosztował 7,29 . 
Wprowadzona seria Rock with me również przykuła moją uwagę i bardzo spodobał mi się lakier do ust w kolorze zbliżonym do fuksji. Udało się! Powstrzymałam się przed zakupem! 





12 komentarzy:

  1. koniecznie daj znać jak sprawdził się podkład, wgl to mega są opakowania od tych kosmetyków takie eleganckie ;)
    pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pojawi się taki post. Dzisiaj już go nałożyłam i jestem zadowolona. Więcej już niedługo! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak sie sprawdzi podkład. Mam ten puder transparentny i ślicznie matuje twarz i utrwala makijaż.

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zostala resztka starego, ale mysle ze niedlugo ten otworze :)

      Usuń
  4. Jestem zielona w temacie kosmetyków (szczególnie tych do makijażu). Zainteresował mnie puder transparentny. Chciałabym kupić jakiś na próbę, ale nie wiem gdzie (i nie przez internet). W Rossmannie byłby jakiś? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz dostęp do kosmetyków Oriflame, to śmiało mogę polecić puder ryżowy tej marki. Z catrice jest bardzo dobry puder transparentny sypki prime and fine, który kosztuje chyba 16 zł? Dostępny w naturze i hebe. Co do rossmanna, to możesz wyprówać prasowany puder z manhattanu soft mat loose powder (jestem niemal pewna, że znajdzie się odcień transparentny). Wiem, że jest jeszcze puder tego typu z max factor, tylko on już sporo kosztuje. Jeżeli masz dostęp tylko do Rossmanna to zobacz ten z manhattanu, a jeśli do sklepu, w którym są szafy catrice, to skup się na tym z catrice. Nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  5. jestem ciekawa jak wygląda po nałożeniu podkład ! ale mam nadziej że nie długo się o tym dowiemy z posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje, ze dodam zaka notke jak najszybciej bedzie to tylko mozliwe :)

      Usuń
  6. Daj znać jak oceniasz podkład ;D
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że zachęciłam Cię do kupna tego lakieru ; ) Teraz to ja polecę do Rossmanna zobaczyć czy jest juz u mnie seria Rock.. ; )
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. z kosmetyków tej firmy miałam szminkę i cienie, świetnie się one u mnie sprawdziły. Teraz chciałabym wypróbować ich podkład :)

    OdpowiedzUsuń