sobota, 26 kwietnia 2014

Denko | kwiecień 2014

Wiecie co się stało? Dokładnie wczoraj ukończyłam Liceum! Czuję się staro i dziwnie... ale zarazem bardzo fajnie :) Jeden etap w życiu zakończony - czas na kolejny!
Działalność moja tutaj nie zakończy się wraz z końcem roku szkolnego - mam nadzieję, że będę miała trochę więcej czasu, żeby czasem coś sensownego napisać. 



O czym dzisiaj?
Koniec miesiąca, czyli projekt denko ;)


Nie będę opisywać wszystkich produktów. Jeśli jest coś nadzwyczajnego, to skupię się na tym. 




 Jedwab do włosów Biosilk - 5,99 Rossmann
Bibułki matujące - ok. 5,50 Rossmann
Avon super shock ok. 20 zł   Recenzja tutaj


Masa próbek, maseczek... 
Swoją drogą... czy tylko mnie nie zachwycił balsam pod prysznic z Nivea?


Body lotion - Oriflame  - 6,90
Bioliq - Apteka, ok. 25 zł. Recenzja tutaj
Nivea żel pod prysznic ok. 6 zł


Tonik do twarzy Celia - ok. 4 zł
Maska do włosów Pilomax - ?  Do dzisiaj ten produkt jest dla mnie zagadką. Niby wygładza włosy, ale zastanawiam się, czy właśnie po niej mi one nie wypadały.. nie wiem.
Na koniec pasta do zębów :D




2 komentarze:

  1. jedwab do włosów jest zawsze w mojej 'włosowej kosmetyczce' ;) Tez skończyłam liceum - za tydzień matura! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Damy radę! Przeżyjemy i maturę. Mnie pociesza świadomość, że będą długie wakacje... chociaż na dobrą sprawę już trwają. Będzie ok! :* :)

      Usuń