niedziela, 13 kwietnia 2014

O wszystkim i niczym, czyli jak spędziłam weekend ;-)

Brakuje mi regularności w prowadzeniu bloga. Poprawię się. 
Tymczasem pokażę Wam jak spędziłam obecny weekend. Co prawda jeszcze się nie skończył, ale nie planuję robić niczego innego niż siedzieć przed komputerem i robić testy. Dzień lenia też mi się należy, a co. 
Więc.. od piątku rano zaczęłam latanie wszędzie i nigdzie. Wypad do Łodzi był bardzo dobrym pomysłem...





 Wraz z Agą (wiem, że to czytasz :D) Byłyśmy w wielu miejscach.. chociaż przyznam, że sama więcej zwiedziłam dodatkowo... Nie ma jak zgubić się i wrócić do punktu wyjścia nie wiadomo jak :)
No ale dobrze.. krótka fotorelacja:




Na początku padło na Piotrkowską. No chyba wiadomo.. :)




Hebe!







Przerwa pomiędzy zakupami w Porcie. 




Powrót do domu... Chyba już wiadomo co będzie w następnej notce ;)




Tramwajem na Piotrkowską przez Plac Wolności - następny dzień.







Manufaktura...










Człowiek głodny to zły. Musiałyśmy się najeść.. choćby i w taki sposób :)



Bardzo udane zakupy w Super-Pharmie




Nie mogło się obyć... :)


2 komentarze:

  1. Tutaj chociaż dodałaś zdjęcie, na którym wyglądam jak człowiek z wyjściową twarzą, dzięki! :D.

    OdpowiedzUsuń