środa, 30 kwietnia 2014

Zakupy kwiecień 2014

Cześć! Oświadczam, że pomimo nadchodzącej matury nie zaniedbam pisania tutaj. Do głowy wpadło mi wiele pomysłów na notki. Kolejne trzy są niemal gotowe! ;)
Zapraszam Was na kosmetyczne zakupy z kwietnia...





 Ulubione maseczki z Rossmanna w promocyjnej cenie 0,99 zł !
Chusteczki, które są pomocne przy robieniu codziennego makijażu 1,99 zł


Maybelline Color Tattoo on ang on bronze - 12,23 - użyłam go dzisiaj pierwszy raz i stwierdzam, że jest fenomenalny! Niedługo recenzja ;)
Essence matowy błyszczyk - 5,99 
Lovely Curling Pump Up Mascara - 4,58 - najlepszy, niezastąpiony drogeryjny tusz ;)
Essence kredka do brwi - 4,19 
Wibo lakier piaskowy - 3,85
Puder Synergen - chyba 6,99 ;)
Wszystko było kupione na promocjach w Rossmannie i Naturze, które dalej trwają. 
Oprócz tego:   >klik<


Synergen żel pod prysznic ... i tu promocja stulecia! 1,19! :D. Cena na do widzenia. Kiedy rozmyśliłam się i chciałam zrobić większy zapas, okazało się, że już ich nie ma. Wcale się nie dziwię, ale szkoda :D
Oriflame żel pod prysznic - 6,90
Mydełko - 3,90
Płyn micelarny bebeauty - 4,39
bebeaty żel-krem 4,99



Tymczasem dzisiaj mam do posprzątania pokój, obiad do zrobienia i dalszą naukę do matury. Niemiecki i polski wzywają! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz