wtorek, 29 października 2013

Kolejna recenzja! ;)

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją produktu. Tym razem jest to balsam Bioliq. Można go dostac (wydaje mi się), że tylko w aptece. Jednak nie jestem pewna.


Jego cena to około 25 zł. Trzeba przyznać, że jest wart tej ceny. Producent pisze, że jest to balsam ujędrniająco - wygładzający. Wiadomo, nie można im do końca wierzyć ;) , chociaż muszę przyznać, że po jego dłuższym stosowaniu, skóra była faktycznie bardziej napięta.


Tubka zawiera 180 ml.  Zapach jest praktycznie niewyczuwalny, ewentualnie delikatnie ziołowy. 
W miarę przyjemny.
Opis producenta...

Wchłania się bardzo szybko, nie pozostawia tłustej warstwy. Jedyne ci mnie zmartwiło, to brak wypisanych składników. Ma konsystencję typowego balsamu. Nie za gęstą, nie za rzadką. 

Można to zobaczyć tutaj.



Ogólnie jestem bardzo zadowolona i na pewno do niego wrócę, druga tubka czeka w szafce na swoją kolej ;) 



Co porabiacie? Ja od dłuższego czasu praktycznie cały czas się uczę.. Niestety, takie uroki klasy maturalnej. Na szczęście nauka niektórych przedmiotów jest dla mnie przyjemnością...



Do napisania!

1 komentarz:

  1. Fajne kosmetyki .. kremy można wypróbować ;)
    Ola nie ,nie .. nie niemiecki :( :P
    Kubek fajny ;d

    OdpowiedzUsuń