sobota, 2 listopada 2013

Nowe stoisko !

Jak już kiedyś mówiłam, niedawno w galerii w moim mieście, pojawiło się nowe stoisko z kosmetykami Eva Natura. Dzisiaj postanowiłam pójść tam drugi raz i co się okazuje spotkała mnie miła niespodzianka ;)
Półki wypełnione kosmetykami, po okazyjnych cenach! Dzisiaj postanowiłam kupić najzwyklejszy rumiankowy szampon do włosów. Ponoć rumianek troszkę rozjaśnia włosy.. Kiedyś używałam podobnego szamponu i był w porządku. Zobaczymy jak będzie i tym razem ;) Kosztował całe 3,50 zł za 240 ml - majątek, prawda? :D  Dodatkowo przy kasie okazało się, że za zakup produktu można się zaopatrzyć w próbki. Dostępne były żelu pod prysznic oraz szamponu do włosów. Każda po 15 ml. Dostępne też w regularnej sprzedaży za cenę do 6 zł, nie pamiętam dokładnie. 
Upatrzyłam sobie już kilka innych produktów, które następnym razem kupię. Może znowu będą jakieś próbki? hahah :D . 


Każdy z produktów zawiera SLS, ale w sumie.. gdzie go nie ma? Jest praktycznie wszędzie.
Ja, jak to ja. Byłabym chora, gdybym nie kupiła czegokolwiek z kosmetyków, nawet na zakupach spożywczych ;) 



1 komentarz:

  1. No ,no Ola ..;) nie dość ,że fajne kosmetyki to jeszcze fajne promocje ;)

    OdpowiedzUsuń