niedziela, 10 listopada 2013

Must have!

Chyba każda z nas ma swoje must have, które jej się marzy. Moje dotyczy oczywiście kosmetyków. Dzisiaj pokażę Wam, co musi się znaleźć u mnie w domu do końca tego roku :)


Każdemu znana chyba Bioderma Sensibio H2O - Płyn micelarny.
Może nie zdecyduję się na taką pojemność, ze względu na cenę, ale może dostanę gdzieś miniaturkę. :)
Widziałam ją.. nie wiem dlaczego nie wzięłam.. 

La Roche Posay - Effaclar Duo. Miałam próbkę tego kremu. Jeśli będzie na promocji, to bez zastanowienia wróci ze mną do domu.  



Peeling solny do ciała Stara Mydlarnia , bergamotka i kumquat. Czytałam wiele pozytywnych opinii, więc dlaczego nie? Tym bardziej, że widziałam go za cenę 21 zł :)


Puder transparentny - Nie wiem, czy doładnie ten, ale na pewno jakiś transparentny! :D 
Z tego co czytałam, to ten jest zachwalany... i kosztuje do 15 zł.. Paese około 30.. No zobaczymy :)



Ostatni produkt. 
Żel do mycia twarzy Vichy normaderm. Ostatnio widziałam na promocji, może niedługo po niego pójdę... albo wezmę wszystko hurtowo w grudniu koło gwiazdki :) 




Niedługo denko październikowe!
Tak, wiem.. znowu spóźnione..

1 komentarz: