poniedziałek, 1 grudnia 2014

Znowu gapiostwo..

W ramach przeprosin za moje niepisanie, pojawianie się i znikanie, w tym tygodniu codziennie będę dodawać notki! Cieszycie się? ;)

Dzisiaj przyszedł czas na to, aby pokazać Wam, jaki zestaw upolowałam w drogerii Hebe. Byłam pozytywnie zaskoczona i mam nadzieję, że jeśli będziecie na niego chętni, to jeszcze zdążycie się w niego zaopatrzyć. Koniec tajemnicy, przechodzimy do rzeczy:






Zestaw jak już mówiłam, kupiłam w Hebe. Jego cena to 22,90. Jak się domyślacie, najbardziej ciekawa byłam Odżywki - wcierki do włosów, o której jest już dosyć głośno. Mam problem z wypadaniem włosów, więc mam nadzieję, że mi pomoże. 

W skład zestawu wchodzi:
Wcierka do włosów
Mgiełka 
Szampon

Zapach jest bardzo ładny, taki delikatny, ale specyficzny... (jak wiadomo, jestem ostatnią osobą, która potrafi opisywać zapachy :D )
Moją opinią podczas stosowania na pewno się z Wami podzielę. 

2 komentarze:

  1. Radzę bardziej pisać posty co 2/3 dni :D
    Jeśli będziesz pisać codziennie na Twoim blogu zrobi się nieład.

    Zapraszam --> http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. Robilam tak juz i nie zauwazylam :) mimo wszystko dzieki za opinie. Wpadne na bloga :)

    OdpowiedzUsuń