piątek, 26 grudnia 2014

Drobne zakupy przedświąteczne

Temat notki mówi wszystko, więc zaczynajmy!

Na pierwszy ogień idzie kominek, który kupiłam w Realu za niecałe 13 zł. Właśnie pierwszy raz go użyłam i sprawdza się naprawdę dobrze!


 Jak kominek, to i woski! Postawiłam na 3 zapachy z yankee candle. Nowy zapach z edycji świątecznej był na promocji za 5,50, a reszta, czyli solony karmel i mango kosztowały 6,90 - regularna cena.

Naszyjnik, który widzicie dostałam od firmy Kari. Jego wyjściowa cena to 24,90. Ładnie się mieni :)


Wy też słyszałyście o edycji limitowanej żelu pod prysznic z Isany? Mam w zapasie jeszcze około 10 żeli z Balea, ale pingwinka musiałam kupić!

Przy okazji, kiedy kupowałam mamie prezent na gwiazdę, dorzuciłam do zakupów konturówkę z Golden Rose z serii Classics. Cena to około 5 zł. Bardzo dobrze się sprawdza. Ja nakładam ją na całe usta - zamiast szminki ;)

2 komentarze: