niedziela, 7 grudnia 2014

Co jest w pudełku od Eveline?

Jesteście ciekawi co jest w tym pudełku? Zapraszam dalej!


Jakiś czas temu napisała do mnie Pani z Eveline, że mój blog został wylosowany do testowania kosmetyków w grudniu 2014. Nawet nie wiecie, jak się ucieszyłam! Paczka przyszła błyskawicznie, bo po niecałym tygodniu od wiadomości miałam ją w domu. Oczywiście już wszystkie produkty pootwierane, bo moja ciekawość wzięła górę. 


Dostałam łącznie 6 produktów. 
Krem cc - kompleksowy krem rozświetlający
Argan Oil - korektor kryjąco-rozświetlający
Jedwab do ciała z serii Body Glam Argan


Dwa lakiery z serii Color Edition 911 i 917
Pomadka z serii Aqua Platinum 484
Pomadka z serii Colour Celebrities 611

Miałyście któreś z tych produktów? Jak się sprawdziły? 
;) 
Do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. Mam pomadkę Aqua Platinum, tyle że w innym odcieniu i jest cudowna!:) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam drugą, którą kupiłam wcześniej. Mam takie samo zdanie :)

      Usuń