sobota, 6 grudnia 2014

Projekt denko - październik i listopad

Cześć! ;) Zapraszam na projekt denko z października i listopada:




Na początek kolorówka:
Ulubiony tusz z Lovely cena: 9 zł. Jeśli czytacie mojego bloga, to wiecie,  że to już kolejne opakowanie i w zapasie również go posiadam
Maybelline the colossal volume 25 zł - ja ten tusz dostałam, z czego się bardzo cieszę, ponieważ chciałam go wypróbować. Na pewno do niego nie wrócę. Na początku go lubiłam, ale przy wykańczaniu go, strasznie się z nim męczyłam. Osypuje się niesamowicie!
Błyszczyk z Inglota - zużyłam połowę, bo później po prostu się przeterminował 
MUR Róź w kremie - 5 zł totalny badziew, że się tak wyrażę. Może uważam tak dlatego, że po prostu pompka się zepsuła i praktycznie cały poszedł do kosza...

Dezodorant Impulse - około 1 Euro świetny! Na pewno się w niego zaopatrzę przy najbliższym pobycie w Deutschland :) 
Balea - szampon z limitowanej edycji, jabłkowy - 65 Centów Bardzo fajny. Odświeżał włosy, spełniał swoje szamponowe zadanie :)
Balea żel pod prysznic 55 Centów - zapach karamboli jest urzekający! Świeży i rześki. Na pewno nie jest to zimowy zapach. Żel nie wysuszał mi skóry. Opakowanie zawiera 300 ml produktu. Cieszę się, że mam ich spory zapas :D

Próbka płynu do płukania ust - fajny, ale szału nie robił. Wykorzystany, nie kupię go.
Świeczka z ikei o zapachu waniliowych lodów <3. Kocham te świeczki. Palą się w miarę równomiernie, dają lekki zapach i kosztują 4 zł! :)
Tonik z Oriflame cena to około 20-30 zł - Zwykły tonik, szału nie ma, nie kupię go ponownie, nie był zły, ale jak za taką cenę, to uważam, że da się znaleźć wiele lepszych tego typu produktów.
Oriflame peeling drobnoziarnisty - 7 zł - bardzo fajny produkt, oczyszcza i ściera naskórek. 


Ostatnie zużycia to płatki, dużo maseczek, próbek i chusteczki oczyszczające z Balei. Teraz już wiem, że na pewno do nich wrócę. Te były malinowe i pachniały obłędnie! W sam raz na zmywanie makijażu w dni, kiedy dopada nas duży leń :D . 
Maseczki z ziaji z serii liście zielonej oliwki bardzo polecam. kosztują mniej niż 2 zł, a dobrze oczyszczają twarz. Do tego mają bardzo przyjemny zapach. 

1 komentarz: