czwartek, 26 grudnia 2013

Ulubieńcy 2013 roku

Jak sam tytuł wskazuje, dzisiejszy post będzie poświęcony ulubieńcom kosmetycznym 2013 roku. Będzie to pięć rzeczy.. miało być więcej, ale jak się jest ciapą i wyrzuciło się niektóre puste opakowania właśnie takowych ulubieńców, to tak jest. 
Produkty, które według mnie zasługują na uwagę, są ogólno ... no prawie ogólnodostępne w sklepach stacjonarnych w Polsce. Pojawi się też osobna notka o produktach, które lubię używam, ale z ich dostępnością trochę ciężej, ale to dopiero za jakiś czas. 
Przejdźmy może do rzeczy:

Oczywiście zdjęcie robione jakieś 10 minut temu, przy sztucznym świetle.. a jakżeby inaczej. Nie mogłam przecież wcześniej pomyśleć ;)



Moje serce w tym roku podbiły:
-Płyn micelarny BeBeauty, zapewne już wszystkim dobrze znany. 
-Suchy szampon z Isany, 
-Żel/Krem pod prysznic Dusch Das - jak widać u mnie świąteczna edycja limitowana :) 
Jest on ogólnie dostępny w Niemczech, aczkolwiek myślę, że w Polsce też się znajdą, jeśli macie w swoim mieście stoiska z niemieckimi kosmetykami.
Kolorówka...
- Szminka Eveline z serii Aqua Platinum, numerek 416. Aparat przekłamuje.. Jest to dość mocna czerwień z dodatkiem pomarańczowego pigmentu. Kolor bardzo ładnie prezentuje się na ustach. 
- Eyeliner z Wibo - ulubiony, niezastąpiony, uniwersalny, najlepszy- moje KWC :)


To by było na tyle. Piszcie jacy są wasi ulubieńcy tego roku. Może używaliście któreś z wyżej wymienionych produktów? Chętnie poczytam. 


1 komentarz: