niedziela, 22 grudnia 2013

Denko!

Miałam najszczersze chęci kręcić filmiki na yt .. nawet był przygotowany.. ale brak możliwości przerobienia  było powodem dla którego zostaję przy blogu :D


Balea - 1,25 Euro.
Eva natura - 3 zł 
Oba produkty dobrze się sprawdziły. Zdecydowani ulubieńcy. Dobrze nawilżają skórę i pięknie pachną 

Farmona - około 8 zł
Serum 4 zł
Nie powaliły mnie na kolana. Niby fajne produkty. Serum dobrze wygładzało włosy, ale odżywka nie robiła z nimi nic. Bardzo chciałam je jak najszybciej skończyć, bo były aż za wydajne.. Używane przed ponad rok.. Nie wrócę do nich. 

Johnons chusteczki nawilżane skóra wrażliwa
Maska oczyszczająca ziaja - 1,59
Płyn micelarny BeBeauty - 4,39
Chusteczki podrażniały mi skórę.. zresztą jak wszystkie. Używałam już wielu innych i efekt ten sam. Nie wiem dlaczego. Posłużyły mi do zmywania resztek podkładu z ręki podczas porannego makijażu.
O maseczkach z ziaji już mówiłam. Bardzo je lubię. Ta i antystres są ulubieńcami .. zresztą tak jak płyn bebeauty. Dobrze mieć 5 Biedronek w mieście :) Nie podrażniał mi oczu .. aczkolwiek już mi się znudził. Obecnie jeszcze go używam, ale nastepnie planuję wypróbować ten z Loreal, a następnie Biodermę ;)


Krem do rąk Bioliq - próbka 50 ml
Babydream szampon - 4,99 
Próbka żelu pod prysznic
Krem do stóp Oriflame - około 7 zł zależy od promocji.

Co do kremu do rąk to po prostu go uwielbiam! Tak jak balsam z tej firmy.. Muszę się lepiej przyjrzeć tym kosmetykom. Ostatnio widziałam nawet kremu do twarzy w aptece. Dobrze, wracając do tematu. Fajnie nawilża skórę dłoni. Jest ona dobrze odżywiona.. Czego chcieć więcej?
Szampon .. tutaj są zwolennicy i przeciwnicy. Ja należę zdecydowanie do tych pierwszych. Tak, lekko plącze włosy.. ale jego wydajność powala! Starczył mi na 1,5 miesiąca .. a mam włosy do pasa. Dla mnie to bomba za tak niewielkie pieniądze. Zapach akurat średnio mi się podobał, taki zbożowy. Mimo wszystko działanie najważniejsze!
Żel pod prysznic - fajny, dobrze się pienił.. Żel jak żel. Jak wykończę zapasy może kupię pełnowymiarowe opakowanie. 
Krem do stóp również stał się ulubieńcem! Dobrze nawilża, jest tani, wydajny.. można wymieniać i wymieniać. Na pewno go zamówię jeszcze nie raz! 

Playboy Play it lovely 
Oriflame Eyeliner - 15 zł
Podkład Miss sporty 15 zł

Co do wody toaletowej.. a raczej dezodorantu w naturalnym sprayu :D Zapach bardzo ładny. Nie określę jaki. Nie umiem tego zrobić. Był to prezent. Bardzo trafiony w mój gust ;) Długo się utrzymywał, co ważne!
Eyeliner równiez bomba! drugi mój ulubiony. Czerń taka prawdziwa, smolista, pędzelek dość specyficzny, ale mimo wszystko łatwo się nim pomalować. Polecam. Teraz używam innego, ale do tego wrócę na pewno.
Podkład - Najjaśniejszy odcień okazał się za ciemny. Taki los totalnego bielucha :D. Dostałam go na wypróbowanie. Krycie i mat w miarę ok.. Mimo wszystko nie wrócę do niego, przez za ciemny kolor :(  szkoda, bo jest tani.. Obecny: Rimmel Match Perfection 010 Porcelain.

No i na koniec moja jakże "twarzowa" fota! :D

Singen, singen, singen :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz