poniedziałek, 23 grudnia 2013

Recenzja

Tematem dzisiejszej notki będzie recenzja produktu. Jest nim mus do ciała Avon Naturals o zapachu wanilii.


Opakowanie to plastikowy słoiczek o pojemności 200 ml...


Konsystencja zaskoczyła mnie pozytywnie - to naprawdę jest mus!


Dla zainteresowanych - skład.


Sam produkt po nałożeniu prezentuje się jak na załączonym obrazku.


Kiedy go rozsmarujemy daje lekki połysk, jakby miał drobny brokat.

Opis opisem, ale co z opinią?
Według mnie produkt nie należy do tych ulubionych. Sama jego konsystencja jest delikatna, dobrze się rozsmarowuje. Połysk po rozsmarowaniu denerwuje mnie akurat w tym przypadku. Skóra nie jest dobrze nawilżona, co prawda "jakieś" to nawilżenie jest.. Zapach jest bardzo, ale to bardzo chemiczny ;/ 
Ja go kupiłam za 6 zł na promocji w katalogu. Majątek to nie był, więc nie ma ogromnego bólu serca, że się nie sprawdził. Jedynym plusem jest jego konsystencja.. prawdziwy mus! Jestem pod wrażeniem. Mimo wszystko, chodzi o to, aby się dobrze sprawdzał. On tego nie zrobił.. 
Najprawdopodobniej oddam go koleżance, której ten zapach bardzo przypadł do gustu ;)
Czy kupiłabym ponownie? 
NIE.

Tutaj możecie zobaczyć moje urodziwe sniadanko! :)





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz