wtorek, 24 grudnia 2013

Świąteczny haul

Wczoraj postanowiłam wybrać się do Rossmanna. Oglądając w internecie gazetkę, stwierdziłam, że z niektórych promocji trzeba skorzystać. Spisałam listę na kartce i poszłam do sklepu. Jak to ja, zawsze kupię coś dodatkowego, co pierwotnie nie było w planach. Tym razem się powstrzymałam! Baa, nie było nawet dwóch rzeczy z mojej listy ...


Dobrze. Nie wszystko jest z Rossmanna.. ale zdecydowana większość!

Facelle - 3,49
Pianka do włosów Isana - 3,99
Suchy szampon Isana - 5,99
Szampon Babydream - 3,99
Maseczki Ziaja - 1,29 za sztukę

Dodatkowo:
Szczotka do włosów Oriflame - 9,90
Płatki do demakijażu - 2,19 


Z tego miejsca pragnę Wam życzyć spokojnych radosnych świąt w rodzinnej atmosferze, aby mikołaj spełnił wasze oczekiwania, aby nie zabrakło rodzinnego ciepła i miłości.. a przede wszystkim spełnienia wszystkich marzeń! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz