poniedziałek, 30 grudnia 2013

Pierwsza paczka ze strony urodomania.com!

Jaka jestem dzisiaj bardzo szczęśliwa! To wszystko za sprawą przesyłki, którą przyniósł spóźniony mikołaj. No wiecie.. pocztą szedł. To wszystko wyjaśnia :D Od dawna nosiłam się z zamiarem zamówienia paru rzeczy na tej stronie, ale kończyło się to tym, że się wylogowywałam i opróżniałam koszyk. Tym razem tak nie było. Sama paczka była bardzo dobrze zapakowana, starannie każdy produkt owinięty w folię osobno. 


Jakość zapakowania(?) bardzo dobra :D. 
Przejdźmy do samego zamówienia..


Znalazły się w nim:
- Paletka Sleek au naturel
- Suchy szampon batiste (pachnie pięknie!)
- Bronzer Honolulu W7
- Pędzel do podkładu Hakuro H50s (jest taaaki mięciutki!) 




Dodatkowo powiem, że w centrum handlowym w moim mieście są ogromne wyprzedaże! Pewnie jak i również w innych miejscach. Dzisiaj również coś dorwałam, ale o tym powiem dopiero jutro. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz