sobota, 27 lipca 2013

Ciachaaa ;D

Jak spędzacie wakacje? Ja na warsztatach, nauce i .. gotowaniu! ;)
Dzisiaj pokażę Wam przepis na dietetyczne ciastka, które ostatni robiłam z Kasią. Poźniej postanowiłam zrobic je sama.. Zaczynajmy!

Składniki:
2 banany
1,5 szkl płatków owsianych
1,5 łyżki miodu 
Ulubione ziarenka i bakalie (Ja wykorzystałam pestki dyni, słonecznika, mak i siemię lniane)


Na początek kroimy banany w grube plastry i robimy z nich "papkę" :D


Po spełnieniu misji z bananami dodajemy miód i płatki owsiane..

Po wymieszaniu (albo i nie) dodajeny całą resztę.


Wszystko razem mieszamy ...


nakładamy na formę układając na 1 ciastko łyżkę masy.
Nagrzewamy piekanik do 180 stopni i pieczemy 15 minut.




Efekt? Proszę bardzo. Zdjęcie zostało zrobione kiedy zostało już niewiele wypieku. 
Przyznam, że zapomniałam zrobic go wcześniej :D
Smacznego! ;)



+ No patrzcie, jakie fajne! ^.^


3 komentarze:

  1. fajne , łatwe i pewnie dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko tak smacznie wygląda jej ;D a ja się odchudzam ;x

    słodko :*

    OdpowiedzUsuń