niedziela, 21 lipca 2013

Niedziela.

Czy dla Was niedziela też jest najgorszym dniem w całym tygodniu? Już wolę poniedziałek i wczesne wstawanie, żeby zdąrzyc do szkoły. Bardzo nie lubię tego dnia. Nic się nie robi bo .. "to niedziela, w niedziele się nie pracuje tylko odpoczywa". No proszę... dzień jak każdy inny, tylko że inaczej się nazywa. -.- . W każdym razie musiałam wymyślic sobie jakieś twórcze zajęcie.. (cały czas nie będę się uczyła wosu przecież) no i wymyśliłam. Oglądanie "Surowych rodziców" na yt :D. Prawda, że bardzo interesujące? :D
Trzeba sobie jakoś radzic. Już jestem na 7 odcinku! hahahah. 
Jutro czekają mnie warsztaty wokalne. Już nie mogę się doczekac. Posiadanie pasji to jednak coś wspaniałego. Bardzo się cieszę, że dostałam taki "dar" od losu. To bardzo pomaga w życiu. Przynajmniej mnie. Jak to jest z wami? Też lubicie się bezgranicznie oddac pasji?
Właśnie w ręce mi wpadło zdjęcie robione z Kasią w .. czwartek ?  Jakośc kalkulatora, ale myślę, że zostanie wybaczone. Spełnianie marzeń i robienie zdjęc w lusterku - zaliczone! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz