poniedziałek, 8 lipca 2013

Przeprosiny

Przepraszam ze znowu nie pisałam przez.... bardzo długo :D.
Miałam tyle na głowie. Wyjazdy roznego rodzaju, zakończenie roku, konkursy i inne pierdoły.
Co sie działo dokładnie? Byłam w Bad Reichenhall. Nie opiszę słowami :)
Pozniej zakończenie roku szkolnego. Nic wielkiego. Dostałam nagrodę. Oczywiscie ksiązka. Zawsze się bardzo cieszę, ale tym razem była zupełnie nie trafiona w mój gust. Typowo religijna, a ja takich ksiązek nie czytuję :)
Tak czy inaczej - Mamy wakacje. Plany mam, mysle ze wszystko się uda zrealizowac. Jak narazie bardzo dobrze mi idzie.
Niedługo napiszę więcej ;) . Mam w planach wybrac się na zakupy .. wyprzedaze wzywają! ;)
Podzielę się moimi zakupami. Tymczasem zaraz idę spac..
Brak jakichkolwiek zdjęc, wiec niech będzie jakies kamerkowe :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz