czwartek, 11 lipca 2013

Tez macie czasem tak, że nic Wam się nie chce? Ja właśnie dzisiaj tak mam. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze mój humor, z którym mogłabym coś komuś zrobic. Tak, bez kija nie podchodź.
Nie wiem w sumie dlaczego tak się dzieje, no ale cóż - zdarza się i tak.
Obecnie poprawiam sobie humor filmikami na yt i piosenkami.
Byłam dzisiaj z Malwą w galerii, wypatrzyłam bardzo ładny lakier do paznokci..  Wibo, The Oleskaaa.
Żałuję, że go nie wziełam, ale w poneidziałek wybieram się na duże zakupy zarówno ciuchowe jak i kosmetyczne, więc mam nadzieję, że wtedy stanie się nowym nabytkiem :)

Tutaj macie moje zdjęcie, na które również załapał się mój piesek - Perełka ;)





+ Możecie wierzyc lub nie, ale ja naprawdę uczę się już do matury! ;) 



4 komentarze:

  1. dajcie mi taką motywacje ;<<< zakupy trzeba zrobić, nie ma bata :D W koncu wakacje sa od tego ze nic mi sie nie chce jest na porzadku dziennym ;dd oprocz jedzenia oczywiscie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Olcia no co ty korzystaj z wakacji ,a nie do matury się już uczysz - na pewno ją zadasz nie bój się ! :*

    -kurcze ja też mam tak ,że czasami mi się nic nie chce i nawet nie wiem od czego mam zacząć jak wstanę ,ale "Muzyka" poprawia mi humor - nie potrafię bez niej żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olcia no co ty korzystaj z wakacji ,a nie do matury się już uczysz - na pewno ją zadasz nie bój się ! :*

    -kurcze ja też mam tak ,że czasami mi się nic nie chce i nawet nie wiem od czego mam zacząć jak wstanę ,ale "Muzyka" poprawia mi humor - nie potrafię bez niej żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olcia no co ty wakacje się już uczysz do matury? - korzystaj z wakacji a nie ! :) na pewno maturę zdasz na 100 % :D

    kurczę ja też tak mam czasami ,że jak wstanę to nie wiem od czego mam zacząć ,ale "Muzyka" mobilizuje mnie do jakiejkolwiek pracy - nie potrafię żyć bez niej jak sama wiesz ;*

    OdpowiedzUsuń