piątek, 19 lipca 2013

Mały haul ;)

Tak jak obiecałam (może z lekkim opóźnieniem) pokazuję Wam ciuchy jakie sobie ostatnio kupiłam. Są to trzy rzeczy, z tym że jednej nie pokaże, bo jest w praniu :D. Mówię o bluzce z krótkim rękawem niebieskiej w "serek" ;)  Będziecie mieli okazję zobaczyc ją w jakimś outficie. 

Z góry przepraszam za jakośc zdjęc, ale jeszcze nie wymyśliłam co zrobic, aby ją polepszyc. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :D.


Pierwszą rzeczą którą nabyłam są spodenki na lato. Zostały kupione w Camaieu. Było dużo wyprzedaży, więc zostały kupione za 29,90 :) Kolor beżowy, jak widac powyżej. Kupując, dostałam przy kasie kartę rabatową na nową kolekcję. Przy zakupie za 90 zł z nowej kolekcji -30 zł upustu! :)
Planuję skorzystac.


Może na zdjęciu nie wygląda za ciekawie, ale naprawdę jest śliczna! 
To sukienka kupiona również na wyprzedaży w C&A  za 44,90 (o ile się nie mylę. W każdym razie do 50 zł) . 
Ma koronkowe wstawki...
które prezentują się naprawdę fenomenalnie. 

Bardzo możliwe, że pojawi się z nią outfit ;)


Jak już mówiłam, bluzkę mam w praniu :D. 
To by było na tyle.. Nie były to duże zakupy, mimo wszystko cieszę się, że znalazłam coś dla siebie ;)
Zapomniałabym dodac.. Wszystkie ubrania zostały zakupione w galerii w Piotrkowie Tryb. 


Pozdrawiam! 


1 komentarz:

  1. Są i ubrania - super ! :)

    Fajnie ,że pojawił się wpis na temat ubrań - bardzo mnie to cieszy . Mnie podobają się spodenki - b.ładne ,koszula też ładna ,czekam na więcej takich wpisów ! :D

    OdpowiedzUsuń