środa, 17 lipca 2013

Haul kosmetyczny

Witam. Co u Was słychac? Pogoda dopisuje, czy wręcz przeciwnie? U mnie cieplutko :) Nawet miło spędziłam dzisiejszy dzień. Postanowiłam podzielic haul na dwie części - ubraniowy i kosmetyczny. Dzisiaj pokażę wam tę drugą częśc. Są to zakupy zrobione od poniedziałku do dnia dzisiejszego.
Zaczynajmy ;)


Pierwsza częśc kosmetyków została zakupiona w naszym bełchatowskim Douglasie ;)
Jest to mleczko do ciała - pojemnośc 100 ml (3 zł ). Jego konsystencja jest idealna na lato; lekka, mimo wszystko dobrze nawilżająca i odżywiająca naszą skórę. 

Kolejnym produktem jest peeling do ciała o pojemności 200 ml (10 zł ). Jego konsystencja jest lejąca. Przeczuwam, że nie będzie to zbyt wydajny produkt. Dopiero będąc w domu zorientowałam się, że w składzie ma SLS :( 

Próbki jakie dostałam jako gratis to balsam do ciała Ireny Eris.
Zachwycił mnie ich skład:

(pracuję nad polepszeniem jakości zdjęc! :D ) 
Uważam, że jest naprawde w porządku. Pomyślałam, czy by go sobie nie kupic jako pełnowymiarowego produktu, jednak cena jest dosyc wysoka.. ok. 116 zł / 200 ml. Chyba będę musiała zadowolic się próbkami ;).


Może przejdźmy do Rossmanna.. ;)


Postanowiłam zaopatrzyc się w 2 suche szampony z Isany. Narazie nie stosowałam innych, ale muszę przyznac, ze efekt jest fenomenalny. Natychmiastowo odświeża włosy. Uważam, że to świetny wynalazek. 
Cena szamponu to 5,99 / 200 ml. Zakupiony na promocji. Jego cena regularna to 10,49 zł. 

Jak można zauważyc, zakupiłam tez lakier do paznokci o formule żelowej. Jest on z Wibo, inspirowany pomysłami bloggerek. Ja mam numerek 9 Peaches and cream, zaprojektowany przez The Oleskaaa.
Według mnie jest to najładniejszy kolor z całej kolekcji.. Mimo wszystko korci mnie żeby kupic kolorek Gosi ;) Cena to 5,99 / 8,5 ml.


To by było na tyle. Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzu. Może wy tez urzywałyście tych produktów? Chętnie poczytam czy są to wasi ulubieńcy, czy buble kosmetyczne :) . 
W następnym poście będzie haul ubraniowy. 

Buziaczki! :* 
Ola ;) 



3 komentarze:

  1. oo suchy szampon :O ciekawe ciekawe . a co do skladu to ja nie odrozniam nigdy bo jakies dziwne nazwy sa ... dawaj ciuchy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna z tym lakierem do paznokci :D ale zgadzam się z poprzedniczką ,dawaj ciuchy !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ;) znowu jakieś kosmetyki -fajnie ,ale ja też bym teraz chciała coś o ubraniach,ale ogólnie ten temat też bardzo fajny i interesujący - ja jestem za ! ;D

    OdpowiedzUsuń