sobota, 3 sierpnia 2013

Denko - lipiec 2013.

Nie dociera do mnie wiadomośc, że niedługo czas wracac do szkoły i połowa laby już minęła. Z jednej strony chciałabym juz zacząc coś więcej robic, ale z drugiej odpoczynek bardzo wskazany :)
Obecnie przerwałam naukę wosu do matury na rzecz.. warsztatów cyrkowych! Chodzenie na szczudłach i żonglerka to zdecydowanie moje hobby. Polecam spróbowac każdemu. 
Dobrze. Przechodząc do tytułu posta, dzisiaj będzie projekt denko z lipca, czyli pokażę Wam produkty, które udało mi się zużyc. 
Zaczynajmy! 


Częśc produktów będzie niemieckich. Poerwsze z nich to dwa dezodoranty zakupione w DM za chyba .. 95 centów? Swoją funcję spełniały. Cudowny zapach, który się utrzymywał dośc długo, niska cena zdecydowanie na plus. Kiepsko z dostępnością, gdyż u nas nie ma tej drogerii :( Zdecydowanie polecam ten produkt!  A .. i no nie pozostawiał białych śladów. 



Kolejne to dwa żele pod prysznic. Pierwszy o zapachu kwiatowym, który utrzymywał się na skórze po kąpieli, aczkolwiek produkt nie był wydajny. Starczył na niecałe 2 tygodnie. 
Drugi to żel o zapachu waniliowym. Tutaj juz zapach nie towarzyszył nam zbyt długo, aczkolwiek podczas kąpieli był nieziemski! Chyba jeden z ładniejszych, jakie wąchałam :)
Minusem dotyczącym obu kosmetyków to SLS w składzie i to na drugim miejscu. Mi aż tak bardzo to nei przeszkadzało, ale wiem, że są osoby, które unikają takich produktów. Mimo wszystko polecam ;) . Cena Fa to 85 centów, a drugiego wydaje mi się, że 95/99 centów. 


Następne to płyn micelarny z biedronki, zapewne uwielbiany przez Was. To chyba najlepszy jaki stosowałam. Niska cena (4,49), pojemnośc 200 ml, łagodny dla oczu (zwracam na to dużą uwagę, zwłaszcza przy soczewkach), wydajny - około 2 miesiące stosowania.. Można wymieniac i wymieniac. Zdecydowanie mój ulubieniec. 
Krem do rąk, też z Niemiec, kupiony w Dm. Tutaj ciekawostka. W Polsce jego cena to 7 zł, a w Niemczech 60 centów! Jest różnica, prawda? Następnym razem zrobię zapas :) Zapach taki bananowo ananasowy, nie był chemiczny. Produkt wydajny, ale zawiera parafinę na 2 miejscu, więc nie wiem, czy to nawilżenie nie jest tylko złudne. 



To może teraz coś o myciu ząbków :). Co tu sie rozpisywac. Pasta używana przez wszystkich domowników. Mimo, że kosztowała 35 centów to jest zdecydowanie lepsza niż te wybielające w Polsce. Zapas jest ! Płyn do płukania jamy ustnej, 500 ml, naturalny skład, świetnie odświeżał, ale nie kupiłabym drugi raz tego samego smaku. Wrócę do niego w innej wersji smakowej. Ten był taki .. mało miętowy, ale podrażnial odrobinę. 1,25 Euro.

Przepraszam, że takie rozmazane! 
Szampon i odżywka Oriflame. Na ich korzyśc przemawia cena, nie jest zbyt wysoka. 8 zł za sztukę, do przeżycia ;-) . Produkty wydajne, jak na moje mycie głowy co drugi dzień i włosy do pasa to super, że starczyły na 3 tygodnie. Zapach taki.. no wg mnie średni, taki cierpki, aczkolwiek szampon dodawał objętościu i nie wywyłał łupieżu (!). Jakiegoś super działania odżywki nie zauważyłam, trochę wygładzała włosy. Na pewno powrócę do tych produktów. Teraz używam wersji z kokosem i zbożem. Wydaje się ok. Jak zużyję cały to więcej się wypowiem. W szamponie możemy zauważyc w składzie SLS, a w odżywce paraben. Nie wiem po co to komu, ale ok .. W każdym razie polecam nawet osobom z problematyczną skórą głowy :)




No to na koniec różnego rodzaju próbki znalezione w domu. Od góry - maseczka z Rossmanna 1/2 części zapach wanilia i truskawka. Cena chyba 1,69 za dwie saszetki, świetnie nawilżała. Carex - ok, ale nie kupię pełnowymiarowego ze względu na cenę. Serum z Estee Lauder - hmm.. na długo starczyła próbka. Skóra po nim była gładziutka i zadbana, do tego ładnie rozświetlona. Na pewno w moim zyciu kupię sobie pełnowymiarowy produkt. Szampon z Ziaji porażka! Jeszcze więcej łupieżu .. na szczęscie się już go pozbyłam. Nie polecam, unikajcie jak ognia! 
Emulsja do kąpieli z Allerco - ok. :)


To na tyle!
Buziaki! 


2 komentarze:

  1. oo kosmetyki ! :)
    Ola nie chwaliłaś się swoim hobby ;)

    ciekawie powiem Ci to wszystko jest opisane ,podoba mi się ;d

    OdpowiedzUsuń