wtorek, 27 sierpnia 2013

Haul

Czeeesc! Dzisiaj przychodzę do Was z mini haulem zakupowym, czyli resztki przecen dorwane w sklepach przeze mnie :) Bez zbędnego gadania, do rzeczy!


Na pierwszy ogień pójdą buty. Nie miałam zamiaru żadnych kupowac, ale oddając inne do reklamacji postanowiłam się rozejrzec po sklepie. Oto efekt. Mi tak się podobają :) . 
Kupione w .. no własnie. Nie pamiętam nazwy sklepu. Jakoś na "A"
Cena to chyba 40 zł. 
Dobre dopasowanie do torebki czarnej ze złotymi cwiekami 


Kolejną rzeczą jest kurtka wiosenno / jesienna. Kolor szary oczywiscie z cwiekami ;)
Ostatnia i mój rozmiar :) Dostępna w C&A. Kosztowała mnie około 40 zł. 

Kolejna perełka z której się najbardziej cieszę, to chustka w gwiazdki!



Juz tłumaczę, dlaczego tak bardzo się z niem cieszę. 
W te wakacje byłam 3 razy w focusie i za każdym razem ją widziałam. Za pierwszym razem za 18,90, więc mówie dobra, zastanowie się. Koniec końców nie wzięłam. Następnym razem znowu była za 12,90 ale wychodząc ze sklepu po prostu zapomniałam ją kupic. Jakoś tydzień temu byłam trzeci raz i znalazłam ją za .. 4,90! Juz jej nie zostawiłam. Wróciła ze mną do domu :) Również C&A. Cieszę się podwójnie, ponieważ jedna bliska mi osoba ma taką samą :)
Dodatkowo kupiłam jeszcze czapkę w C&A ale nie mam zdjęcia, gdyż nie zostałby na nim ukazany jej śmieszny kształt. Niby zwykła czarna, ale ma śmieszne różki :) 
Pokażę ją Wam w jakimś Outficie :)

Tymczasem do zobaczenia, napisania, usłyszenia. Jednak projekt denko się pojawi, już niebawem, ale czekam, aby wykończyc jeden produkt. Może macie jakieś pomysły na notkę? Czekam na propozycje. 
Papa! ;* 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz