wtorek, 28 stycznia 2014

Top 10 ! #1

Cześć! Coś się chyba dzisiaj przeziębiłam. Czekanie pół godziny na przystanku na autobus nie jest dobrym pomysłem.. no ale co poradzić. Leżę sobie w łóżku i piszę posta. Mini stacja dowodzenia ;)
Z czym przychodzę? Mianowicie z Top 10 ... ulubionych piosenek część pierwsza. 
Ciężko było wybrać tylko 10 ... dlatego ukaże się jeszcze jeden post z tej serii. Dodatkowo napiszę też dlaczego lubię tę piosenkę.Czasem nie ma konkretnego powodu. Lubię i już. Dobra. Kończę moje bezsensowne gadanie :D



1. BFMV - "Say Goodbye" - Odkąd zaczęłam przyjaźnić z Malwą, wciągnęła mnie w słuchanie tego zespołu. Ta piosenka jest dosyć często puszczana na słuchawkach. 

2. Black Sabbath - "Paranoid" - bo tak i już!

3. Black Veil Brides - "In The End" - Ogromny sentyment. Posłużyłam się tym tekstem jako.. wiersz i zajęłam pierwsze miejsce w konkursie :)

4. Coma - "0Rh+" - ja po prostu uwielbiam Comę <3.

5. Coma - "Angela" - słuchana cały czas podczas powrotu z jakże pamiętnej... nie koniecznie pozytywnie zielonej szkoły.

6. Coma - "Daleka droga do domu" -  patrz punkt 4. 

7. Dżem - "Czerwony jak cegła" - Kiedyś w pewnym mieście odbył się konkurs piosenki. Czekając na wyniki, wszyscy uczestnicy zebrali się i przy dogrywaniu na gitarze zaczęliśmy śpiewać całym ciałem, głosem i sobą :)

8. Dżem - "Wehikuł czasu" - ... oj wehikuł czasu to byłby cud ;)

9. FFDP - "Remember Everything" - piękny tekst. 

10. Hunter - "Kiedy umieram" - drugi z ulubionych zespołów. Po prostu .. bo tak i już. 



+ BONUS! 
"W stronę słońca" ! Tak, może nie pasuje do pozostałych, ale świetnie się ją śpiewało jadąc na rowerach w wakacje na najbliższy zalew ;)




++ To jest pyszne! Polecam! 




9 komentarzy:

  1. Czuję się zaszczycona,że słuchasz BFMV dzięki mnie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja:D btw co to za przysmak z grycana?

      Usuń
    2. Gorąca czekolada, z gałką lodów pistacjowych, czekoladą i pistacjami :)

      Usuń
  2. Omnomnomnom,niestety nie moge chyba :o

    OdpowiedzUsuń
  3. czekolaaaada, mniam. W dobrym towarzystwie smakuje jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla pocieszenia! ja ostatnia na tramwaj czekałam niecałą godzinkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoooł, no to szacun :D Mam nadzieje, że Cię oszczędziło i nie byłaś / jesteś chora ? :D

      Usuń