poniedziałek, 27 stycznia 2014

Lernen..

Co prawda drugi tydzień ferii się rozpoczął, a ja już chcę kolejne wolne. Myśl o tym, że niedługo trzeba ruszyć się do szkoły przeraża mnie. Najbardziej to nauka. Codziennie uczę się czegoś, a jeszcze nie zdążyłam ruszyć pracy maturalnej z polskiego.. Masakra i rzeź. Dzisiaj jest taki dzień, że nie wiem o czym mam pisać. Mimo, że mam w głowie pomysły na nowe notki, to jakoś dzisiaj nie mam chęci pisać niczego kosmetyczno ciuchowego... aaaale, jutro będzie coś, czego jeszcze nie było na moim blogu. Wymyśliłam, czy nie zrobić serii tanie vs. droższe. Porównanie kosmetyków tego samego gatunku, ale każdy z nich z innej półki cenowej. Wiadomo, ta różnica nie będzie jakoś bardzo ogromna, ale mam nadzieję, że się przyda. Chcecie coś takiego? ;)

Tymczasem w skrócie, co robiłam dzisiaj...


Wos, niemiecki, polski. Napisać 7 wypracowań w ciągu dnia... jest moc! :)


Jak się zjadło czekoladę, to na kolację trzeba coś zdrowszego. Płatki ryżowe. Dzisiaj w wersji z konfiturą.


Jutro idę na zakupy. Trzymajcie kciuki, żeby było wszystko, co sobie upatrzyłam ;)



3 komentarze:

  1. TAK!
    Porównanie to BARDZO dobry pomysł! :D.
    Ale Twoje prywatne Top 10 z różnymi kategoriami też mogłabyś zrobić... xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie ,nie niemiecki :D
    Ucz się ,ucz bo matura już wkrótce ! - trzymam kciuki ! :))
    Czekam na kolejny wpis o kosmetykach ;d

    OdpowiedzUsuń