sobota, 4 stycznia 2014

Paczka i ... kolejna paczka.. z nagrodą !

Cześć! Dzisiejszy dzień zaczął się niezbyt fajnie. Poszłam do galerii w poszukiwaniu butów, torebki i legginsów. Nie znalazłam niczego, co by mi się spodobało. Wróciłam .. z dwoma maseczkami :(


Nie żebym się z nich nie cieszyła! Cieszę się, zwłaszcza, że dorwałam ostatnią kokosową :)
Tylko trochę mi przykro, że nie kupiłam tego, co chciałam. 

Mimo wszystko humor poprawił mi się, kiedy doszła do mnie paczka:


O zawartości...


Mydełka i kremu do rąk Icoloniali
Na razie nie będę nic mówić o tych produktach. Pojawi się recenzja na blogu ;)


Dla ciekawych i bardziej ciekawych, krem prezentuje się tak. Super! ;)


To nie koniec! Druga paczka? Pewnie! Muszę się pochwalić wygranym rozdaniem u Red Lipstick Monster!
Co wygrałam? Grudniowe pudełeczko Shinybox . Jak się dowiedziałam, to zaczęłam skakać z radości! 
Jeśli chcecie wiedzieć, jakie było zadanie konkursowe, zapraszam na jej profil na facebooku i youtube. 

Buziaki, papa! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz