niedziela, 9 marca 2014

Zakupy marzec 2014 #1

Dzisiaj będąc na mieście, miałam zamiar kupić jedynie szminkę. Niestety tak się nie stało...
Oto winowajca! :D




Na początku uznałam, że notka z haulem marcowym będzie w piątek, ponieważ w czwartek przy okazji teatru muzycznego w Łodzi, zahaczam o Manufakturę. Lista spisana, wszystko pięknie.. aż tu nagle nowo otwarty Rossmann u mnie w mieście, promocje i wszystko na raz :) Druga część również się pojawi.
Odwiedziłam Naturę, Rossmanna, aptekę. Dodatkowo, postanowiłam skorzystać z przywileju kolsuntantki w Oriflame i zamówiłam sobie coś tym razem. 







Natura... tak! Wreszcie dorwałam cielistą kredkę! Nie było braków!




Rossmann..




Otwarcie nowego Rossmanna. Do każdych zakupów dostawało się gratisy w postaci próbek.




W aptece postawiłam na olej rycynowy. Trzeba wzmacniać brwi i rzęsy! ;)




No i całość...




Nie można puścić mnie na zakupy ;)

4 komentarze:

  1. te pomadki z wibo są rewelacyjne:) ja mam odcień 05:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pomadki z wibo są bardzo fajne ja mam odcień 05:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, niezłe zakupowe szaleństwo! :D Też mam ochotę na tą pomadkę :). Daj znać jak się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się naprawdę bardzo dobrze. Nie przesusza ust. Co prawda nie utrzymuje się długo, ale kolor jest obłędny i pasuje niemal do każdego makijażu. Polecam, warto! :*

      Usuń