niedziela, 23 marca 2014

Niewiemconapisac.


Jak widać, 20. marca zadbano "odpowiednio" o moje odżywianie :)

                  





Dzisiaj notka... o niczym w sumie. Nie mam ostatnio weny na pisanie. Na dobrą sprawę został mi ostatni tydzień na pisanie jakichkolwiek sprawdzianów. Ciężko uwierzyć mi, że liceum dobiega końca. Jest tak jak mówią - czas w liceum leci bardzo szybko. Z jednej strony szkoda, a z drugiej może w sumie dobrze. Czas rozpocząć kolejny etap w życiu.

Chociaż gdybym jeszcze raz miała iść do liceum, nie zmieniłabym mojej szkoły na żadną inną! Dała mi dużo możliwości i dzięki niej, wiem co i jak chcę robić w życiu :)

Od 3 dni mam 19 lat. Czuję się staro.. i pomyśleć co to będzie, jak skończę 20 lat... Starość nie radość! 

To mnie trochę przeraża. Będzie dobrze! 






Co dzisiaj? 
1. Upiec babeczki
2. Pouczyć się niemieckiego
3. Spotkać się z Malwą
4. Machnąć maturkę z WOSu
5. Ewentualnie pouczyć się na spr z historii, haha :)


3 komentarze:

  1. Dzień dobry
    Zapraszam do kontaktu na: kontakt@blog-media.pl
    Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy reklamowej.
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm czekoladki smaka mi narobilas

    OdpowiedzUsuń