środa, 16 lipca 2014

Essence 01 Coral Calling

Parę dni przerwy i witam z kolejnym postem! Niestety, nie jestem w stanie codziennie dodawać notek, ze względu na brak czasu. Ten tydzień to istny i przysłowiowy "sajgon". Przez ostatnie dwie doby spałam 8 godzin... Czym jest to spowodowane między innymi? No na przykład tym, że jutro mam egzamin na prawo jazdy i w każdej wolnej chwili studiuję książki, internet i testy.. tak więc mam co robić. Trzymajcie jutro za mnie kciuki! Parkowanie mnie przeraża :D 
Przechodząc do tematu notki.. dzisiaj czas na recenzję, albo moją opinię o pomadce Essence Longlasting 01 coral calling.











Szminka kosztuje 10 zł w cenie regularnej. Można ją dostać wszędzie tam, gdzie są szafy Essence. Ja swoją upolowałam w drogerii Natura.  
Z tym longlasting nie do końca się zgodzę, ponieważ trzyma się około 3 godzin i nierównomiernie schodzi z ust. Plusem jest natomiast to, że nie wysusza ust (można by powiedzieć, że nawet delikatnie je nawilża). Jest dostępne około 10 kolorów. Bardzo podoba mi się jeszcze kolor 09. Taki fioletowo różowy... :)
Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie i będzie zadowolony. Uważam, że za tę cenę warto wypróbować, choćby dla zaspokojenia ciekawości (jeśli taka istnieje). Ja jestem zadowolona i myślę, że skuszę się na tę z numerkiem 09 - wear berries <3. 

tak prezentuje się na ustach: 






10 komentarzy:

  1. O właśnie a ja sie zamierzam na te pomadki od jakiegoś czasu :D chyba jednak się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, warto, fajne są :) Na pewno znajdziesz kolor, który będzie Ci odpowiadał :)

      Usuń
  2. ślicznie wyląda na ustach, chociaż myślałam że będzie bardziej czerwona ;)
    co powiesz na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki koral wpadający w malinę :) Pewnie, bardzo chętnie :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że egzamin zdany :)
    Teraz to ludzie bardziej boją się testów niż samej jazdy :)
    Ładna pomadka, śliczny kolor, niestety nie używam takowych, bo mój luby nie lubi ;p

    Pozdrawiam,
    http://bitcheslovecakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! teoria już za mną, teraz czas na praktykę :)

      Usuń
  4. Kasia Slomian26 lipca 2014 20:22

    Ja mam 09 i jest cudna <3 kolor jest mega i pasuje do wszystkiego :-) ja poluje na 12 ale nie ma jej nigdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, ładna jest! Ja choruję na wear berries i mam ten sam problem .. :(

      Usuń
    2. Wez w dauglasie w Olimpii spróbuj ja tam kupilam i bylo jej sporo w zapasie :-)

      Usuń