sobota, 26 lipca 2014

Brak czasu, czyli post na szybko...

Dzisiaj przyszedł czas na Tag, który już od dawna chciałam napisać, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze. Chodzi mi mianowicie o tag "ile warta jest moja twarz". Jak łatwo się domyśleć, chodzi o kosmetyki, którymi wykonujemy makijaż, ile są warte i jaką sumę tworzy mam poranny poprawiony w lustrze wizerunek. Zachęcam wszystkich do zrobienia tego tagu  (nawet w domowym zaciszu), ponieważ można być zaskoczonym wynikiem! Zaczynamy! ;)





Podkład: Loreal True Match - 50 zł
Mary Lou Manizer The Balm - 65 zł
Oriflame puder transparentny - 30 zł
Honolulu bronzer - 14 zł
Classics Golden Rose  kredka do brwi - 7 zł
Catrice kamuflaż - 14 zł
Maybelline the colossal volume - 25 zł
Sleek au naturel - 37 zł

Ceny podane w przybliżeniu - znalezione w internecie, lub z pamięci, także drobna rozbieżność może wystąpić :)

Podsumujmy...
242 zł


To dużo czy mało? Same oceńcie. Może pochwalicie się dziewczyny ile Wam wyszło? Jesteście zaskoczone, czy wręcz przeciwnie? :)


Pomadki nie dopisałam, ponieważ nie zawsze jej używam, chociaż w większości jednak tak. Mimo to, ciężko mi wskazać jedną :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz