piątek, 1 maja 2015

Rossmann -49% Tydzień drugi!

Hej! Wszystkie pewnie wiecie, że obecnie są promocje w Rossmannie. Ta informacja znajduje się wszędzie, gdzie jesteście. Obecnie trwa drugi tydzień promocji - tusze, eyelinery, cienie - czyli wszystko do oczu. Kupiłam mało, a dodatkowo wydałam mniej niż planowałam! Wierzycie? Spoko, ja też nie ;)




Zdjęcie może nie jest górnych lotów, ale chciałam jednak do Was napisać, więc myślę, że nie ma tragedii :) 
Jak widzicie, kupiłam niedrogie mascary, bo takie się u mnie dobrze sprawdzają i nie potrzebuję innych (chociaż zastanawiałam się nad Max Factor 2000 Calorie i na następnej promocji na pewno ją kupię) 
Lovely Spectacular Me - ok. 4,50 zł
Wibo growing lashes - ok. 5 zł
Miss sporty studio lash instant volume - ok. 6,50 zł
Wibo eyeliner - ok. 4,50 zł

Wydałam niecałe 21 zł, więc jestem naprawdę zadowolona, bo w pierwszym tygodniu zdecydowanie bardziej poszalałam. Notka się nie pojawiła, ale możecie poniżej zobaczyć, co udało mi się kupić :)



Co wylądowało w Waszych koszykach? ;) 


3 komentarze:

  1. Z tej nowej promocji w moim jeszcze nic ale przy okazji róży i podkładów kupiłam dwa paskowe róże z revlona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mhm :) Ja nigdy tych róży nie miałam :) Planujesz kupić coś w tym tygodniu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skusiłam się też na 3 tusze, ale zaszalałam na podkładach ;p

    OdpowiedzUsuń