sobota, 16 maja 2015

Kilka drobiazgów z DMu!

Dm - sklep, a raczej drogeria, w której dziewczyna bardziej kochająca kosmetyki chciałaby zrobić zakupy :D. Ja w tym sklepie byłam parę razy, jednak rzeczy, które pokażę Wam teraz, nie zostały kupione przeze mnie, ale przez moją koleżankę. Poprosiłam ją, aby przywiozła mi kilka rzeczy, a oto i one:



Jeśli chodzi o żele marki Balea, na pierwszy rzut poszły dwa: Wanilia i kokos, który pachnie dla mnie jak biszkopty :D, a drugi malinowy, dosyć fajny, orzeźwiający i dobry na lato, jednak na łopatki nie powala :)


Kolejna rzecz, to coś do włosów. Odżywka z serii profesjonalnej. Dużo dobrego o niej słyszałam, jednak na razie więcej Wam nie powiem, bo jeszcze jej nie użyłam. Na pewno pojawi się recenzja!


Na koniec coś, czego nie może zabraknąć!  Jajeczka gąbeczki do nakładania podkładu. Ja je po prostu kocham, nie wiem jak Wy. Odkąd ją mam, to pędzel poszedł w odstawkę, czyli już jakieś 8 miesięcy minęło. Polecam każdemu. Przy najbliższej okazji zaopatrzę się w jeszcze kilka na zapas ;)


A Wy, co lubicie kupować w drogerii DM? ;)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Balea! Niestety wersji waniliowo-kokosowej nie mam buuu. :( Już ubolewam!! :D

    OdpowiedzUsuń