wtorek, 9 czerwca 2015

OOTD

To już prawie trzy tygodnie minęły... od czego? Od ostatniego posta. Mam nadzieję, że dalej jeszcze o mnie pamiętacie :) Ostatnio cały czas coś się dzieje, a dodatkowo od wczoraj zaczęła się sesja, która mówi tylko jedno: weź się za naukę! Zna to ktoś skądś? Na pewno tak. Dzisiaj jednak znajduję chwilę czasu, aby co nieco napisać, a mianowicie podzielić się z Wami "strojem dnia", który towarzyszył mi, podczas spaceru w jednym z niemieckich miast. 
















Co i skąd:
Kurtka, bluzka, okulary: Sinsay
Spodnie: F&F
Torba: H&M
Buty: Adidas Superstar 

1 komentarz:

  1. Świetnie wyglądasz! Też mam taką torebkę :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń