piątek, 8 maja 2015

Rossmann i kolejne przeceny ;)

Jako, że obecnie obowiązuje kolejny tydzień promocji w Rossmannie, nie mogłam do niego nie wejść. Nie planowałam dużych zakupów i również wiele nie kupiłam. Zaopatrzyłam się w dwie rzeczy:


Tym razem postawiłam na lakiery. 

Pierwszy z nich jest z dosyć nowej pastelowej serii z Rimmel'a Rity Ory.  Niestety, nie mam go w tej chwili przy sobie, więc nie napiszę Wam numerków, ale na szczęście jest tylko taki jeden, więc na pewno go zauważycie i nie pomylicie :) Ma przepiękny pastelowy odcień, za co go pokochałam. Czuję, że jutro zaopatrzę się w jeszcze jeden lakier z tej serii ;) Kosztował około 6 zł na promocji.
Miss sporty to marka, której nie da się zapomnieć. Dawno temu używałam podkładów i pudrów tej firmy. Obecnie kupuję z niej tylko lakiery, z których jestem w miarę zadowolona. Nowa(?) seria.. jak tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że jeden z nich wróci ze mną do domu, no i tak też się stało ;)

Co Wam się udało kupić? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz