piątek, 3 kwietnia 2015

Mleczko do demakijażu - Corine de Farme

Pamiętacie mnie jeszcze? Dłuższa przerwa była mi potrzebna. Nie zagłębiając się w szczegóły wracam i nie planuję dłuższej przerwy. Nie potrafię określić, jak często będą się pojawiały notki, mam nadzieję, że dość często, ale jest to uzależnione od wielu czynników. Dzisiaj jednak kolejna recenzja. Jakoś lubię je pisać.. No ale do rzeczy:
Mleczko do demakijażu z firmy Corine de Farme:


Jakie informacje przekazuje nam producent?
Delikatne mleczko do demakijażu usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, które nagromadziły się na twarzy w ciągu dnia. Wzbogacone gliceryną roślinną, która długotrwale nawilża skórę pozostawiając ją ukojoną świeżą i oczyszczoną.

Co ja o tym myślę?
TAAAAAAAAK! Dodatkowo powinni napisać jeszcze, że nadaje się do skóry bardzo wrażliwej oraz dla osób noszących szkła kontaktowe. To mleczko jest genialne! Ja jako posiadaczka bardzo wrażliwych oczu mogę się pod nim podpisać obiema rękami i nogami z pełną świadomością. Koszt to kilkanaście złotych. Niestety, mleczko nie jest dostępne stacjonarnie, a szkoda.. Aby wejść w jego posiadanie, trzeba zamówić je przez Internet, ale warto! Jest cudne! Delikatnie pachnie, szybko usuwa makijaż i… czy mówiłam, że nadaje się do oczu bardzo wrażliwych? :D Chyba tak. Zachęcam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz