sobota, 25 października 2014

Zakupy z początku października

No ładnie długo nic nie pisałam, ładnie.. Czym spowodowane? Nawałem nauki, robienia notatek i innych tego typu rzeczy. Jednak studia to zupełnie inny system, niż w liceum. Mimo to, podoba mi się ;) 
Dzisiaj pokażę Wam rzeczy, jakie dostałam, bądź kupiłam na początku października. Będą to w większości kosmetyki, ale biedronkowych promocji też nie zabraknie.



Słyszeliście o tych herbatkach? Mi bardzo przypadły do gustu :)


Jak przyjeżdżam do domu, to bardzo często biorę się za pieczenie. Padło na babeczki marchewkowe i na ciasto francuskie z gruszkami i serkiem pleśniowym :) Pyyycha!



2 komentarze:

  1. No zabiję! Nie planowałam jedzenia kolacji, a tutaj takie cuda czekoladowe! Aż serce się kraja :/
    No widzę, że zakupy udane :-D Pozdrawiam i zapraszam
    annamecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj zaszalałaś z kosmetykami z AVONu : ) Też ostatnio zamóiłam kilka rzeczy wiec jestem ciekawa jak się sprawdzą bo ich kosmetyki mają naprawdę piękne zapachy, czy to żel pod prysznic czy nawet szampon do włosów ; )

    Pozdrawiam
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń