sobota, 31 maja 2014

Haul Maj 2014

Jak co miesiąc przyszła pora na haul. Znowu byłam w Łodzi... między innymi też na zakupach! Hebe i inne drogerie to drugi dom! Haha :)
Oto co kupiłam:



 Zakup torby był przemyślany w 100%. Czaiłam się i czaiłam.. aż w końcu się udało! Dostępna w Parfois
Dodatkowo możliwość wymarzonej spódniczki sprawiła ogromną radość ;)


 Wpuścić mnie do Ziaji...


 ...i Golden Rose...


... i Hebe... 


... Rossmanna... 


... i Super Pharmu, to zawsze wyjdę z torbami :D. 
Miałam duże szczęście co do wody termalnej. Zapłacić za nią 13 zł to już spoko. Lubię to! ;)

10 komentarzy:

  1. Po co Ci krem do twarzy z ziaji 50+ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprostuje - to nie jest krem dla osob ktore maja 50 lat lub wiecej. Krem jest zwykly na dzien do cery tlustej z filtrem slonecznym spf 50+, czyli chroni twarz przed promieniami slonecznymi :)

      Usuń
  2. Jak działa ten opalizujacy balsam do ciala? widać jakąś różnicę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykły balsam, ale zostawia taką rozświetlającą powłokę i lekko się mieni na ciele. Ładnie to wygląda :)

      Usuń
  3. do czego służy woda termalna ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do spryskiwania twarzy rano lub wieczorem, albo latem w ciągu dnia jak jest gorąco. Dodatkowo możesz spryskiwać nią pędzel do podkładu przed jego nałożeniem. Woda termalna zapobiega też powstawaniu wolnych rodników, zmniejsza i łagodzi podrażnienia :)

      Usuń
  4. Wspaniała jest ta torba :) Bardzo mi się podoba. Powiedz mi jak ci się używa tego szamponu, którym można myć włosy na sucho?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest po prostu genialny! Dokładnie ten - batist. Moża go zamowic przez internet, albo kupic w drogerii Hebe, którą najbliższą mamy w Łodzi. W przeciwieństwie do innych suchych szamponów, ten nie pozostawia białych śladów i (mimo, że to nie jest jego zadaniem) to dodaje objętości. Kosztuje 15 zł na promocji, a bez promocji 17 zł. Jest bardzo wydajny, ale polecam wersję tropikalną. Ten zapach nie przypadł mi zbytnio do gustu :)

      Usuń
  5. Ej, dobra, przyznaję Ci rację - Torba nie jest taka zła. Tylko wciąż mnie drażni fakt, że jest biała xD.

    OdpowiedzUsuń