środa, 14 maja 2014

Essence colour&go 109 off to miami

Cześć! Jako że nigdy na blogu nie było nic na temat paznokci, to postanowiłam dzisiaj to zmienić. 
Są w zdecydowanie lepszym stanie po odżywce, którą stosowałam i stosuję, więc myślę, że się nadają do pokazania :D. 
Dzisiaj mowa o lakierze z Essence...

 


Jest to kolor o numerku 109 - Off to miami. Według mnie jest to koral wpadający bardziej w pomarańcz.. 
Myślę, że na lato się nada :) 
Kupiłam go w Drogerii Natura na promocji (która jeszcze chyba dalej trwa) 1+1, czyli kupujemy jeden lakier, a drugi dostajemy za darmo. Jeden wybrała moja mama, a drugi ja.
Na paznokciach wygląda tak...


Dodatkowo dzisiaj gości na nich dodatkowo top coat z Sally Hansen Insta Dri. Dziaa na zasadzie wysusacza do lakieru i powiem Wam, że w tej kwestii sprawdza się genialnie. Również zakupiony na promocji, ale tym razem w Rossmannie za około 12 zł na promocji -49%, o której pisałam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz