niedziela, 18 maja 2014

Daj sobie w łapę, czyli Anatomicals witaminowy krem do rąk!

Witajcie! Jako że prezentacja z polskiego już jest przygotowana, zaczęłam myśleć, bo by tu napisać... :)
Kolejna recenzja? Czemu nie!
Pod lupą będzie Anatomicals - krem do rąk.


Krem ten znalazł się u mnie przez przypadek. Znalazłam go w wygranym grudniowym shinyboxie. 




Jak można zauważyć, tubka zawiera 100 ml produktu.
Jego cena (według karteczki z shinyboxa) to 12 zł za 100 ml, czyli pełnowymiarowy produkt.

Konsystencja jest dość treściwa, przez co krem jest wydajny. Nie potrzeba go dużo, aby nawilżyć dłonie. Według mnie jest to przyjemny krem na wiosnę/lato. Dobrze nawilża skórę (lub też pozostawia powłokę za sprawą parafiny. Mi to nie przeszkadza). Jego zapach jest prawie niewyczuwalny.  

Dla zainteresowanych - skład. 
Jedynym minusem może być dostępność. W drogeriach go nie dostaniemy... może w pojedynczych Douglasach i w internecie. Mimo wszystko zostałam tym produktem pozytywnie zaskoczona i myślę, że skuszę się na inne z tej serii. 

Moja ocena: 4/5 

Mój pomocnik przy robieniu zdjęć...

Kochana Perełka - niezastąpiona! <3.

Miałyście? Używałyście? ;)



6 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu i w zasadzie to nawet firmy nie za bardzo kojarzę :P ale podoba mi się jego opakowanie, filetowa tubka i żółta zatyczka :) Pomocnik widzę zapracowany podczas robienia zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale przyznam, że chętnie bym wypróbowała ten krem ;) Bardzo podoba mi się jego szata graficzna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Tak - szata graficzna jest naprawdę ciekawa, taka niespotykana. W Douglasach możesz dostać balsamy do ust, kremy do twarzy i żele do mycia twarzy, maseczki, ale to też zależy w którym Douglasie. Zależy od ich "kaprysu" :) Dzięki za wypowiedź! Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Ja chyba zawsze patrze tylko na zapach i to mnie gubi w wszelkiego rodzaju kremach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak często robię! :D zwłaszcza w kremach do rąk ;<

      Usuń