sobota, 21 września 2013

Próbkomania :)

Hallo! :)

Dzisiaj przychodzę z notką na temat pozyskania darmowych próbek. Ostatnio miałam okazję, więc pomyślałam, że o tym napiszę.

W niektórych aptekach trwa akcja z La Roche-Posay. Wystarczy poprosić próbki i myślę, że każdy takowe dostanie. Mi się trafiło ich pięć. 


Krem pod oczy, nawilżający, redukujący zmiany trądzikowe, intensywnie nawilżający oraz krem BB :)


Później poszłam do Rossmanna i jak to ja, wzięłam ulotkę. W gazetce były ..

Dwie próbki: Podkład kryjący eveline (niestety, odcień naturalny jest za ciemny! :( ) oraz krem redukujący zmarszczki z Nivea. Dla mamy będzie jak znalazł ;)
Dodatkowo poprosiłam o próbkę innego podkładu. Otrzymałam.


Ostatnią już rzeczą jest tusz do rzes z Douglasa Clinique
Można go było dostać wtedy, kiedy zaniosło się opakowanie po swoim zużytym. Na szczęście zdążyłam przed brakami i oto jest! ;)




W najbliższym czasie planuję zakup pewnego zestawu z Douglasa. Wszystko w swoim czasie.


1 komentarz:

  1. bardzo fajne ,dodawaj więcej takich opisów na temat kosmetyków ;) z chęcią poczytam ;d

    OdpowiedzUsuń