poniedziałek, 2 września 2013

-40% Cropp! ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami z Cropp'a. Postanowiłam tam pójść, ponieważ w moje posiadanie trafił kupon rabatowy -40% na wszystko. Jak to bywa, oczywiście nie mógł się zmarnować. Jak na złość, nie znalazłam nic co by mnie bardzo zachwyciło, jednak skusiłam się na dwa drobiazgi.





Trzeba czasem dodac koloru w swojej szafie. Juz mi się znudziło chodzenie na czarno non stop. 
Bluzka - 29,99, po obniżce 17,99

Dodatków nigdy za wiele, chociaż u mnie ostatnio ich bardzo mało. Należało uzupełnić. 
Naszyjnik - 9,99, po obniżce 5,99

Piszę dla Was notkę już po rozpoczęciu roku szkolnego. Jutro nie idziemy na lekcje! Kocham moją szkołę ;)
Tymczasem popijam sobie kawę.. Jeśli kawą to nazwać można. U mnie to niecała łyżeczka i pół filiżanki mleka z odrobiną wody.



W następnej notce może pojawi się coś zupełnie nowego.




PS. Od 6.09 - 30.09 e Douglasie -20% na wszystkie produkty marki Bourjois! Może w końcu wypróbuję ten zachwalany płyn micelarny.



6 komentarzy:

  1. Super bluzka :) I bardzo niesamowity naszyjnik :) Widać zakupy się udały, chyba warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka :) Bardzo mi się podoba naszyjnik z króliczkiem ;) Widać, że zakupy się udały, chyba warto było wykorzystać ten kupon ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka :) Bardzo mi się podoba naszyjnik z króliczkiem ;) Widać, że zakupy się udały, chyba warto było wykorzystać ten kupon ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka :) Bardzo mi się podoba naszyjnik z króliczkiem ;) Widać, że zakupy się udały, chyba warto było wykorzystać ten kupon ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mów że ci się czarny znudził !;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znudził! Tylko chce jakoś go urozmaicic. Czarny pozostanie najlepszy :D

      Usuń