środa, 25 września 2013

Jesienny haul kosmetyczny :)

Dzisiaj przychodzę z haulem kosmetycznym. Gazetka z Rossmanna wydała mi się nadzwyczaj atrakcyjna, więc postanowiłam skorzystać z promocji. 

Po kolei:




Od lewej:

Dezodorant Isana - 2,99 - Tani a niezawodny.
Płyn do higieny intymnej - 3,39 - zainteresował mnie, ponieważ na wielu stronach był określany mianem uniwersalnego produktu jak też szampon, żel pod prysznic, płyn do kąpieli. Czemu by nie spróbować :)
Szampon Baby Dream - 3,99 - Idealny do mycia pędzli. Jeszcze nie myłam nim głowy, ale myślę, że recenzja sie pojawi.
Balsam Venus - 7,49 - Do niego dołączony był jako gratis żel peelingujący do ciała 200 ml.
Szkoda aż nie wziąć.
Tusz do rzęs Lovely - 8,99 wzięty ponieważ spodobała mi się szczoteczka :)  


Ogólnie jestem bardzo zadowolona. Dorwaliście coś na wyprzedażach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz