piątek, 24 lipca 2015

Avon Sunshine kiss

Dawno nie było czegoś o kosmetykach, więc trzeba to nadrobić. Jako, że mamy lato, nie każdy lubi psikać się ciężkimi perfumami. Ja w takie upały preferuję mgiełki lub wody toaletowe, o dość delikatnych, letnich nutach zapachowych. Tak jest w przypadku wody toaletowej z Avon Sunshine kiss. 




Co o zapachu pisze producent? "kategoria: kwiatowo-morska nuty zapachowe: owoc karamboli, kwiat lei, lekkie piżmo Zroszone tropikalne kwiaty tańczą wśród soczystych owoców, uwalniając radosny nastrój i wszystkie kolory ciepłego lata"
Jako, że mam ostatnio fioła na punkcie karamboli, postanowiłam zamówić ten zapach. Nie zawiodłam się, nuta jest delikatnie wyczuwalna. Ja jako totalny laik, jeśli chodzi o opis zapachów, mogę powiedzieć, że wyczuwam zapach mniej lub bardziej liści :D oraz słodkich owoców, które fajnie dopełniają ten wakacyjny zapach. Nie jest mocny, dość delikatny, jednak nie jest to typowa mgiełka. Z utrzymywaniem nie jest najgorzej, ale też wiadomo, że nie najlepiej, ponieważ jest to woda toaletowa, a nie perfumy, czy woda perfumowana.
Buteleczka zawiera 50 ml produktu. Jest wykonana ze szkła, co całkiem fajnie wygląda, jednak w torebce więcej waży niż plastik ;). 
Myślę, że taki zapach na lato jest całkiem dobrą alternatywą, dla ciężkich perfum, które w pewnym stopniu mogą nas latem denerwować swoją intensywnością. 

To jak? Skusicie się? A może macie już ten produkt? Jakie są wasze ulubione zapachy na lato?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz